F

F

اجلاس نوبتی کمیته سراسری تفاهم اعضای حزب وطن تدویر یافت !

f۲۹ سرطان ۱۳۹۷

F

کابل – افغانستان

F

بتاریخ ۲۹ سرطان سال ۱۳۹۷ هجری شمسی برابر با ۲۰ جولای سال ۲۰۱۸ میلادی اجلاس نوبتی کمیته سراسری تفاهم اعضای حزب وطن  تحت 

  ریاست محترم انجینر نظرمحمد در شهر کابل تدویر گردید .                                                           

شاملین اجلاس روی مطالب شامل اجندا وازآن جمله چگونگی تحقق توافقات مشترک مندرج اعلامیه و طرزالعمل ۲۲ جدی سال ۱۳۹۶ ومصوبه ۱۸ سرطان سال ۱۳۹۷ کمیته مشترک تفاهم اعضای حزب وطن ونیز تدویر جلسات تبادل نظر اعضا و هواخواهان حزب وطن که  میبا ئیست اولین نشست آن قبل از تدویر اجلاس تاریخی ۲۹ سرطان سازماندهی و برگزار میگردید بحث و تبادل نظر نمودند که در نتیجه برعلاوه عدم همآهنگی در اجرات واقدامات ، نواقص جدی در کار پروسه تفاهم را بر شمردند و برای رفع آن تدابیر لازم توصیه گردید . همچنان دلائل برای تأ خیر در نشست اولی  تبادل نظر اعضا و هواخواهان حزب راغیرموجه خوانده وظیفه سپردندتادرهفته اول برج اسدتدویر اجلاس تجویزشده عملی گردد.                                                                                        

اشتراک کننده گان اجلاس هم چنان یادداشتهای رفیق محترم فقیرمحمد ودان در رابطه به عوامل تأخیر در تدویر اولین اجلاس ( کمیته مشترک تفاهم اعضای حزب وطن در خارج از کشور ) و نظریات پیشنهادی برخی از رفقا مسکونه خارج از کشور را همه جانبه غور و بررسی نموده به اتفاق آرا عوامل تاخیر در اجلاس را غیر موجه و نظریات پیشهادی رفقا را غیر سازنده و خلاف توافقات مشترک دانسته فیصله نمودند تا مطابق فیصله قبلی کمیته تفاهم ازرفیق محترم فقیرمحمد ودان مجددأ تقاضا گردد تا اولین اجلاس کمیته مشترک تفاهم در خارج از کشور را به همکاری سائر رفقای شامل لست ارسالی که با مواد  مندرج اعلامیه و طرزالعمل کمیته مشترک توافق دارند در اولین فرصت ممکن سازماندهی و ریاست نماید . متذکر باید شد که تأخیر در تدویر اجلاس به هیچ صورت به نفع پروسه تفاهم ارزیابی نمیگردد .

شاملین اجلاس به منشی کمیته سراسری تفاهم وظیفه سپرد تا کاپی اسناد توافقات مشترک که در پای آن نماینده گان با صلاحیت نهادها و شخصیتهای انفرادی امضا نموده و از طریق شبکه های اجتماعی قبلأ به نشر رسیده است به ادرس رفیق ودان ارسال نماید . اجلاس با تجویز برخی اقدامات ضروری دیگر به کار خود در فضای همبستگی کامل  پایان بخشید .                                                                      

و من الله توفیق