مــادرداغــدیده با عــروسش به انتــقام خــون فــرزند شــهید ش بیســت و پنــجراس مخــالف ســیاســی ملا اشــرف غنــی طــالبــزی را به جهــنمفــرســتاد !

اکنونملا اشرف غنی به لوی سارنوال حکم دستگیری این زن قهرمان را به جرم قتلطلاب کرام صادر نموده و دستور داده که وی را با مجرمین کابل بانک یکجا بهسزای اعمالش برساند.

امامولوی کشاف به نمایندگی شوری علمای افغانستان او را واجب القتل و مباح الدماعلان کرده و گفته که این زن با عروسش باید فوری دستگیر شده به حکم شریعتدر محضر عام سنگسار گردند تا درس عبرتی برای سایر زنان مسلمان کشور گردد کهدیگر هرگز زنان و دختران مسلمان به تقلید از زنان کمونیست و ملحد کوبانیاز وظیفه مقدس زن بودن و خدمت شوهربغاوت و سرپیچی نکرده و هوای تفنگ بدستگرفتن و شمشیر زدن برای ابد از سر هایشان بیرون گردد.

ایشاندر ادامه سخنان گهربار شان فرمودند که خداوند متعال مرد را مرد و زن را زنخلق کرده و به هر کدام وظایف و مسولیت های جداگانه داده که بنا بر مشیتالهی وظیفه مرد جهاد است و شمیشر زدن در راه اسلام  و فریضه زن اطاعت وخدمتگذاری مرد است که حق به حقدار رسیده و هر نوع تحریف و تصرف درین کار درحقیقت بغاوت در مقابل حکم خداوندی بوده و باغی از دیدگاه اسلام مهدورالدمخوانده شده و سزاوار سنگسار می باشد.

با تقــــــــــــديم حـــــــــرمت

حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی