I

كابل افغانستان

مورخ : 15/4/1398

I

پیام تبریکی محترم میرافغان باوری

I

بسم الله الرحمن الرحيم

محترم عبدالبشير پيوستون صاحب !

اجازه دهيد تا انتخاب شمارا بحیث رئيس شوراي سراسري حزب وطن يكبار ديگر از صميم قلب تبريك بگويم !

جناب محترم پيوستون صاحب !

یقین دارم  که انتخاب شما به حیث رییس حزب ، تکانه نیرومندی در کار بعدی حزبی ـ سازمانی ما بوجود آورده که بالاثر آن بازدهی و موثریت کار اعضای حزب در جهت توسعه و استحکام پایه های حزب در جامعه ارتقا هرچه بیشتر خواهد یافت .

انتخاب شما رفیق محترم را كه در طول ده ها سال مبارزات پرافتخار خويش با قلب گرم ، مغز سرد و دستان پاك مبارزه كرده و موفقيت هاي بي نظیری را نصيب حزب خود ساخته ایید ، انتخاب شایسته و به جا میدانم و ما اعضای حزب از چنین یک انتخاب نهایت خرسندیم .

انتخاب شما مطابق نیاز شرایط موجود کشوروحزب ما بوده ، ما اعضاي حزب وطن به خلاقيت و استعداد شما،‌ تعهد و پشتكار شما باور كامل داريم. ما يقين داریم كه حزب وطن بعد از این ميتواند با گام های استوار تر به سوي موفقيت هاي به پیش برود . من و همه اعضاء و هواخواهان حزب وطن در كنار شما رفيق عزيز قرار داریم و بدينوسيله به شما اطمينان میدهم كه تحت رهبري شما رفيق ارجمند به پيكار عادلانه و انساني خويش در راه تامين صلح در كشور و وحدت ملي با صداقت و اخلاص مندي كامل ادامه ميدهيم. همه اعضاي حزب وطن به باورمندي شما به تحكيم وحدت حزبي ، احساس عميق وطنپرستانه ، حوصله مندي و خسته گي ناپذيري شما يقين كامل دارند و به همين دليل شخصيت عالي شما در درون حزب از احترام و حرمت والایی برخوردار ميباشد كه اين خود نشانه یی از پيروزي تان در كار و مبارزه بعدي تان خواهد بود. پيروز و كامگار باشيد.

مير افغان باوري

رئيس پيشين شوراي سراسري حزب وطن