اطلاعیه انجمن حقوقدانان افغان دراروپا

 

قابل توجه نویسنده گان، هم مسلکان و قلم بدستان عزیز،

 

روز سه شنبه دهم دسامبر  ۲۰۱۹ م.  روز بین المللی حقوق بشر است که از جانب سازمان ملل متحد همه ساله به تجلیل گرفته میشود. این روز تنها روز تجلیل و بزرگداشت از یک روز جهانی نیست بلکه روز تأکید و تبارز خواست های جوامع ، سازمانها و نهادهای اجنماعی و سیاسی ازرعایت و تمکین بر ارزشهای اولیه حقوق بشری و تطبیق محتوای کنوانسیون بین المللی حقوق بشر  سال ۱۹۴۸م. ملل متحد و اعلامیه جهانی حقوق بشر و همشهری میباشد.

 

در جهان نا امن کنونی که هر روز انسانها با خشن ترین شیوه های ضد انسانی و جرایم شدید علیه بشریت قربانی میگردند، بلند کردن صدای رسا و گره زدن همه توانائی ها در جهت دفاع از حقوق بشر و ارزشهای کنوانسیون بین المللی حقوق بشرملل متحد، یک مسئولیت  بزرگ اخلاقی و انسانی است.

در کشور جنگ زده ما افغانستان روزانه دها  هموطن ما در نتیجه جنگ و عملیات های شبانه بدون یک پروسه  واضیح و روشن توسط دستگاه های استخبارات بیگانه  دستگیر و به زندانهای مخفی انتقال داده میشوند، دها هموطن ما قربانی جنگ میگردند ، زخمی و یا به شهادت میرسند، اطفال و زنان هموطن ما بزرگترین قر بانیان جنگ و خشونت های  وحشیانه خانواده گی و محلی اند و صد ها موارد دیگر نقض حقوق بشر که از شنیدن آنها  مو در قد ما راست میگردد.

 

شورای رهبری انجمن حقوقدانان افغان در اروپا  مطابق بر اهداف اساسنامه یی و ادای مسئولیت  مسلکی و بشر دوستانه خویش همه ساله از این روز تجلیل نموده با باز کرده صفحات فوق العاده در  سایت انترنتی  حقوق و فیس بوک انجمن حقوقدانان افغان در اروپا ، ضمن یک پیام، مضامین و مقالات و سائر نوشته های علاقمندان را با علاقمندی در این صفحات نشر مینماید.

ما از دوستان، علاقمندان ، اهل قلم بخصوص هم مسلکان صمیمانه تقاضا مینمائیم تا الی روز جمعه ۶   دسامبر ۲۰۱۹م.  مقالات خویش را به آدرس زیر ارسال فرمایند. علاوتن علاقمندیم تا گزارشات جدید  تحریری و تصویری شانرا مبنی بر نقض حقوق بشربه ما ارسال فرمایند تا ما بتوانیم صفحات با محتوا و وزین را پیرامون این موضوع به خواننده گان گرامی خویش تقدیم نمائیم.

 

آدرس ارسال:

 

بصیر دهزاد، معاون و سکرتر مسئول انجمن، تیلفون دستی ۰۰۳۱۶۱۹۴۸۰۰۴۸  ، ادرس ایمایل    ارسال فرمایند. این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

با احترام 

شورای رهبری انجمن حقوقدانان افغان در اروپا