سازمان جوانان مبارز وطن، اتحاد جوانان متعهد به منافع ملی وطن است؛ که در بحرانی ترین شرایط کشور با سرمشق قرار دادن پندار، گفتار و کردار شهید دوکتور نجیب الله رئیس جمهور سابق افغانستان و رهبر حزب وطن، علم مبارزه را بخاطر نجات وطن، با شجاعت و افتخار تحت رهبری جوان شجاع و رسالتمندی چون امید وطنیار به دوش می کشند.

رهبری حزب وطن از اعلامیه ذیل سازمان جوانان مبارز وطن بمثابه گام استوار دیگری در راستای تحرک آغاز شده جهت وحدت نیروهای ملی، دموکرات و ترقیخواه کشور، حمایت کامل خود را ابراز میدارد.

 

اﻋﻼﻣﻴﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﻮاﻧﺎﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯ ﻭﻃﻦ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مورخ:
۱۱/۴/۱۳۹۵

 

سازمان جوانان مبارز وطن منحیث یک سازمان مترقی، دموکرات و متعهد به منافع علیای کشور برای نایل آمدن به اهداف میهن دوستانه خویش تلاش های خستگی ناپذیری را انجام داده است. یکی از اهداف و خواسته های دیرینه یی سازمان جوانان مبارز وطن انسجام نیروهای مترقی، دموکرات و روشنفکر کشور بوده که جبر زمان نیز به آن حکم میکند و برای رسیدن به این هدف از گروه های که در پراکندگی بسر می برند مکررآ دعوت بعمل آورده تا به افتراق و تعدد ساختاری شان خاتمه داده منحیث یک تشکل سیاسی واحد و سرتاسری در میدان سیاسی کشور عرض اندام نموده بخاطر نجات وطن از گرداب بحران و سلطۀ اهریمنی جنگ فروزان، افراط گرایان، نفاق افگنان و عقبمانی مسئولیت ملی، تاریخی، اسلامی و ایمانی خویشرا بجا نمایند.

اینک کوشش های برای وحدت و یکپارچگی نیروهای روشنفکر، ملی، مترقی و دموکرات آغاز شده و سازمان جوانان مبارز وطن با مسرت و افتخار از پروسۀ آغاز شدۀ تحرک میان احزاب، سازمانها و شخصیت های ملی - دموکرات جهت وحدت سیاسی ـ تشکیلاتی حمایت و پشتیبانی خویشرا اعلام نموده در این راستا از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهد کرد.

                                                                                        و من الله توفیق

                                                                                           امید وطنیار

                                                                           رئیس سازمان جوانان مبارز وطن