میر عبدالواحد سادات

 

پاکستان بی آزرم و شرمساری جدید آنکشور

 

چهل سال است که افغانستان در معرض جنگ اعلام نا شده و تجاوز پاکستان قرارداشته وقربانی میدهد ، اما زمامداران بی آزرم آنکشورکه پلانهای شوم وشیطانی شان عامل بی ثباتی وتداوم تراژیدی خونبار ما میباشد ، در تمام این چهاردهه ، با نهایت پر رویی و با لطایف الحیل دروغ می بافند وبا چهل شتر باربچشم افغانستان و جهان می درآیند وبا یک نی و صد آسان از اعمال شان انکار مینمایند ، در حالیکه حقایق چنان آفتابی و از کفر ابلیس مشهور ترگردیده که حتی انگریز ها بمثابه خالق پاکستان ، در زمینه سکوت معنی دارمینمایند.                              

ازآنجائیکه به گفته وطنی ما ، آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود ، دیروز یکبار دیگر طشت رسوایی تجاوزپاکستان در لوگر به زمین خورد وپلان ودسایس شوم شان برملا گردید.          

مقامات دورو وپر روی پاکستان اعلام نمودند که یک بال طیاره هلیکوپتر مربوط ایالت پنجاب که بخاطر ترمیم در مسیر ازبکستان و به مقصد روسیه درپروازبود در منطقه ای تحت تسلط کامل طالبان در ولایت لوگر مجبور به نشست اضطراری گردیده است!!!                        

آژانس های خبری افشا نموده اند که سرنشینان این طیاره « مریض » شش جنرال متقاعد و یک متخصص روسی میباشد إ إ إ                                                                            

من برای اینکه خود را متیقن بسازم با یکی از پیلوتان با تحصیل عالی و جنرال سابقه دار قوای هوایی افغانستان تماس گرفتم و نظر تخنیکی و تخصصی شانرا در زمینه مطالبه نمودم ، ایشان با قاطعیت و با ذکر دلایل مقنع تخنیکی موضوع را رد و تقلا برای عدم افشای دسایس آنکشور وانمود ساختند.                                                                                                

    

اکنون باید عقل شیطانی پاکستانی برای این دروغ شاخدار ، راه حل پیدا نماید که : چگونه طیاره « معیوب » فاصله پنجاب ، تا ازبکستان را وآنهم با ارتفاع بلند و عبور از کوهپایه های شامخ ، پرواز نماید إ إ إ و درین طیاره « مریض » شش جنرال متقاعد پاکستانی با چند صد هزار دالر و ... ویک متخصص روس ، چه مرگ میخواستند ؟ واضع است که نزد میزبانان معتمد و گروه وابسته بخود و نزد طالبان میرفتند و ما شاهد خواهیم بود که به اصطلاح وطنی ما به موی شانرا خیانت نخواهند کرد.                                                                              

اظهرمن الشمس است که در زیر کاسه پاکستان، نیم کاسه های شیطانی و استخباراتی منطقوی و روسی ، آتش تشدید جنگ ، تباهی و سیه روزی افغانستان را رقم میزنند.                    

متاسفانه افغانستان به کشور بی صاحبی میماند که آماج تجاوز و دسایس منطقوی و جهانی ، علنی ونهانی قراردارد و گوش فلک از شنیدن صدای زجر و عذاب مردم ما کر گردیده و اولیای امور ، پنبه بگوش و مصروف دریدن یخن همدیگر میباشند و در نهایت کارمانند همیشه درین مورد نیز کدام کمیسیونی ایجاد خواهند نمود.                                                          

بااحترام

م.ع.و. سادات

اگست 2016