بنام آفریده ګار قادر و توانا

امروز مصادف است با بیستمین سال شهادت داکتر نجیب الله  سیاستمدار جسور ٬ اندیشورز و متعهد به صلح ٬ تفاهم بین الافغانی و منافع ملی ٬  .ما در حالیکه به بارګاه ایزد متعال دست دعا بلند نموده برایش جنات نعیم  استدعا مینمایم به یاران و هواخواهان و همنظرانش مراجعه میکنیم بزرګترین و بهترین حرمتګذاری به نجیب الله مبارزه برای رسیدن به ارمانهایش بر پایه تشریک مساعی بین الاافغانی است . رسیدن به صلح ٬ ترقی و پیشرفت کشور و تامین حقوق فردی و اجتماعی احاد ملت . بیائید نجیبالله را بخوانیم ٬ بشنویم ٬ بدون تعصب وتحجر قضاوت کنیم

او حماسه آفرید٬ روشنترین  نمودار این حماسه زنده ګی سیاسی اوست ٬ زمانیکه  دریافت راه و میدان عملش به باز سازی نیاز دارد در نبرد با خودش ٬ درقناعت دادن حزبش و در ګشودن در ها بسوی مردمش ٬ با تعمیم تفکر جدید برای صلح و تفاهم بین الافغانی فصلی از تاریخ را بنام خود ثبت نمود .

ترکیب جلسه امروزجهت بزرګداشت سالروز شهادت داکتر نجیب الله در شهر کابل و آماده ګی ها برای جلسه بزرګداشت بیستمین سال شهادت داکتر نجیب الله مورخ اول اکتوبر در کشور دنمارک به وضاحت نشان میدهد که او به تمام مردم افغانستان تعلق دارد و در عمل حلقه وصل برای وطندوستان صلحخواه و ترقی پسند است .   

شعبه تبلیغات و تحقیقات ستراتیژیک حزب وطن