مورخ 17.03.2016

بتاریخ 17 مارچ 2016 جلسه هیئت اجرائیه شورای اروپایی حزب وطن از طریق پالتاک دایرگردیده و گزارش رفیق محترم مبین رئیس شورای اروپایی حزب وطن را درمورد تدابیر و اقدامات عملی شورای اروپایی مبنی بر تحقق فیصله های شورای سراسری حزب وطن استماع و حمایت خود را از آن اعلان نمود.

جلسه جهت تحقق هرچه بهتر فیصله های شورای سراسری در حیطه کار حزبی سیاسی شورای اروپایی فیصله می نماید که:

1-    تمام شورای های حزبی اروپایی فیصله های شورای سراسری را شامل پلان کاری سازمانهای خویش ساخته واولین جلسات خویش را تحت اجندای واحد تائید ودر حمایت از فیصله های شورای سراسری دایر نمایند.

2-    بخاطر استفاده از امکانات و ریزرف های تمامی اعضا به روسای شوراهای کشوری وظیفه داده می شود تا با بررسی مجدد امکانات خویش در زمینه ایجاد تماس ها با حلقات سیاسی مطرح شده در گزارش شورای سراسری با احزاب ، سازمانها و شخصیت های سیاسی تماس برقرار نموده، در صورت پیشرفت مذاکرات ، موضوع را از طریق تشکیلات به اطلاع کمیسیون محترم شورای سراسری جهت تامین وحدت و همگرایی برسانند.

3-    به شورای های کشوری وظیفه داده می شود تا تدابیری اتخاذ نمایند که تمام اعضای حزب اعم از اعضای هیئت اجرائیه و شورای مرکزی مقیم در اروپا در حوزه های حزبی تنظیم گردیده، در کار حوزه ها بصورت فعال شرکت نموده و حق العضویت های شان بوقت معین تصفیه گردد.

4-    به محترم محبوب جان احمدزاده و محترم نوراکبر پاییش وظیفه داده می شود که در تفاهم با هم پیشنهادات لازم خویشرا جهت فعال گردیدن کمیسیون تبلیغ و مطالعات به جلسه آینده هیئت اجرائیه شورای اروپایی ارائه نمایند.

5-    کنترول ار اجرای این مصوبه بعهده کمیسیون تشکیلات شورای اروپایی حزب وطن می باشد.