سه حکومت در تبعید !!!

در فزیک صنف یازدهم مکتب خوانده بودیم که " شتاب عبارت است از سرعت دم افزون جسم متحرک در فی واحد وقت" .

درست هفته آوازه تشکیل حکومت در تبعید پوره نشده که سه مرجع با سرعت دم افزون در فی واحد هفته اعلان کردند؛ حکومت در تبعید می‌سازند.

گروهی از مفسدین جهادی و غربی در محور شورای نظار( حالا نام آنرا جبهه ملی مقاومت گذاشته آند که اسم با مسما نیست ) در مطبوعات غوغا برپا کرده اند ‌.

سپس عبدالرشید دوستم با گفتن اینکه همه امتیازات را شورای نظاری ها از خود کرده بودند اعلان نمود که ما از کسی کم نیستیم ، راه و چاه خودرا می‌دانیم، ما خود قهرمان هستیم و خواستار حکومت در تبعید شد .

سومین گروپ بنام نخبگان. تحصیلکردگان و دانشمندان اعلان تشکیل چنین حکومتی را کردند . شتاب این گروپ در آنست که قبل از اعلان برنامه و ساختار حکومت در تبعید ، لندن را مرکز آن قراردادند یعنی که همان آشنای قدیم افغانها و بزعم خود شان از دیگران سبقت جستند .

این حکومت‌های در تبعید در سه راه روان اند، نه باهم متفق آند و نه مشی واحد دارند .

چنین بر می آید که خواب و خیال دوران جهاد در پشاور، واهمه افزای این شتابندگی گردیده باشد که هسته ی اصلی و مرکزی انرا هوس بوجی های سرغچ شده دالر می‌سازد.

آن پولها و سلاحها و تبلیغات و امتیازات غرب ناشی از عشق سوزان آنها نسبت به اسلام و جهاد اسلامی نبود ، گرفتن انتقام شکست آمریکا در ویتنام بود، محو اتحاد جماهیر شوروی از نقشه جهان بود و برژینسکی مشاور امنیتی قصر سفید بی مورد نگفته بود که تحریک و تشویق و تمویل وتسلیح این جهاد ارزش آنرا دارد تا سیستم سوسیالیستی از هم فروپاشد.

حالا آن شعار و آن سیاست به تاریخ سپرده شده است.

آنگاه که آمریکا هفتگانه های اسلامی را در پشاور ساخته بود حالا سه گانه های سیاسی غیر مذهبی را در اروپا آماده می‌سازد . این بازی آن بازی دهه هفتاد و هشتاد عیسوی نیست ،هوشیار باید بود تنوع بازی های آن شیطان بزرگ را از نظر دور نباید داشت . این بازی با سه گانه ها جنبه نمایشی ، تبلیغی را به مثابه مترسکهای فالیزها و انگور باغها خواهد داشت که آسیب پذیر و غیر قابل بهره گیری بوده می‌تواند .

افغانها در پی این مترسک سازی سه سره نروند و ابزار کاری غرب نگردند تا نام شان برای بار چندم در تاریخ کشور با رنگ سیاه نگاشته نشود.

https://www.facebook.com/razak.weedy/videos/1626367664592456

عقاید نویسنــــدگـان لـــزوما نظــر هـــوډ نمی باشــد