«امراض شایع در جامعه»

کتاب جدید در کتابخانه « هوډ »

گرد آوری آقای محمدامید حق پناه نیکان

برای خوانش کتاب اینجا کلیک کنید 

مبتنی بر مشی نشراتی هوډ  در رابطه به نشر و پخش دستآورد های علمی ، هنری و فرهنگی و به منظور تشویق نویسندگان و پژوهشگران جوان اینک در این هفته به نشر کتاب جلد اول « امراض شایع در جامعه » که   به وسیله جوان پرتلاش  محمد امید حق پناه نیکان  از ولایت هرات باستان گرد اوری گردیده است مبادرت میورزیم .

سایت هوډ  بمثابه یک ارگان نشراتی به اساس تقاضای مولف صرف به نشر این اثر مبادرت میورزد و روشن است که هرنوع مسوولیت محتوای کتاب به عهده گرد آورنده آن اقای محمد امید نیکان میباشد

محترم نیکان در رابطه به معرفی کتاب خویش توضیح نهایت مختصر داده و چنین مینویسند :

اینجانب محمدامید حقپناه از مدت پنج سال بدینسو مصروف گرد آوری اطلاعات می باشم و کتب مختلفی در بخش های مختلفی گردآوری نمودم ولی تا حال هیچ یک از آثارم به چاپ نرسیده است.

در مورد این اثر لازم است بگویم که حاوی چهارجلد می باشد که بالوسیله  ۴۷۵ نوع مرض به معرفی گرفته شده ، توضیحات کلی در باره هر مرض ،علل بیماری ، شیوه جلوگیری از ابتلا،  شیوه درمان و زمان مناسب مراجعه به داکتر ذکر گردیده است.

 اینک جلد اول آنرا به اختیار شما عزیزان میگذارم و اگر شرایط مساعد بود و مورد تایید شما عزیزان قرار گرفت جلد های بعدی این کتاب و آثار و کتب دیگررا که گردآوری نمودم برای تان در آینده به اشتراک خواهم گذاشت.

سپاس از حوصله مندی تان.

با مهر

محمدامید حقپناه

افغانستان هرات ، تابستان سال ۱۳۹۹

یادداشت هوډ : از آن جایی که نویسنده امکان مالی نشر نوشته ای خود را به شکل کتاب چاپی ندارد؛ اگر هموطنی درخواست چاپ این اثر که اکنون در فورمات پی دی اف میباشد و یا  تالیفات دیگر این نویسنده جوان را داشته باشد میتوانند به ایمیل آدرس ذیل با آقای حقپناه در تماس شوند .

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید