بایدن شرمت باد !

بایدن افتضاح خروج عساکرش را از افغانستان با توهین این ملت می پوشاند ، امریکا که استراتژیستها دارد ، جهان را زیر نگینش میداند و سیاستهای مطروحه اش را ارزش جهانی میدهد ، شبکه های متعدد خبر چینی و اطلاع رسانی از سیاسیون تا روحانیون ، از مفسدین تا اوباشان و از تحلیلگران تا افغانستان شناسان را در اختیار دارد چرا بیست سال قبل نمیدانست که افغانستان قبرستان امپراطوری هاست اما ظرفیت همبستگی و وحدت پذیری را ندارد ؟ هزاران زخمی و کشته شما نُمود مشت واحدیست که بدهان مملو از کثافت دروغ پراگنی تان خورده است ، صدها هزار کشته هزاره ، ازبیک ، تاجک ، پشتون ، ترکمن و بلوچ و سائر اقوام این سرزمین که در زندگی شانه به شانه با شما می جنگیدند و در مدفن گاهها پهلوی هم خفته اند نُمادهمبستگی و وحدت این مردم است نه تفرقه و نا همگرایی انها با شما موافق هستم که میگوئید کسی این ملت را اداره کرده نمیتواند چون در برابر اداره های تجاوز کار همبسته و واحد هستند که فغان شما را این چنین بلند ساخته است .

این شبکه های استخباراتی و سیاستگران شما امریکایی ها بود و هست و جریان دارد که باز هر پاشی همیشگی وحدت و همبستگی اقوام این سرزمین را هدف قرار داده اند ، این سردمداران وارداتی شما و سران جهادی دست پرورده شما بود و است که زیر نام قوم و سمت و زبان و ملیت و مذهب میخواهند این ملت را ازین بیشتر پاره پاره سازند و در بدل ان از شما امتیاز بگیرند وخود بر تکه پاره های اجساد و قبرستانهای افغانها بزم تعیش برپا دارند و بازهم بیاندوزند .

تفرقه و بی ثبات سازی از جمله تاکتیکهای شما و اجداد انگلیسی تان بوده و است که حالا میخواهید مانند سائر افتضاحات تان بار انرا بدوش این مردم زجر دیده بیاندازید .

گفته های بایدن در مورد افغانستان از هیچ دیدگاه نه سیاسی ، نه اخلاقی ونه تاریخی مورد ندارد، خاک به چشم مردم خود و متحدین خود میزند و میخواهد بر فراز قبرستانهای شهدای ازادی افغانستان بایستد تا از دیگران قد بلند تر باشد ، سخت ناروا عمل میکند همانطوریکه گذشتگانش کردند ، سخت فاقد ازرم و حیا است همانطوریکه گذشتگانش بودند ، اگر این بیانیه مملو از حماقت نیست پس اعتراف به مصرف هفته وار یک ملیارد دالر در جنگ بیست ساله افغانستان چه توجیهی میتواند داشته باشد؟ کدام ارزش مثبت ازین پولهای بدریاریخته شده برای مردم افغانستان به بار اورد ؟ نتیجه بنیادین این مصارف برای ملت ما چه به بار اورد ؟ با خروج تان از افغانستان کسبه کاران ، تاجران کوچک و خرده فروشان ورشکست شده اند ، مامورین دولت ، کارگران ، معلمان ، جوانان ، محصلان و متعلمان اعم از زن ومرد و دختر وپسر در ناداری کم سابقه ای گیر مانده اند و شب و روز شان در غم یک لقمه نان سپری میشود اما تو جنایتکار در حق این مردم پولهای قانونی این ملت را در قید بانکهایت نگهمیداری و بر فقر و گرسنگی و بی دوایی و حالت نزع این ملت میخندی و انرا فاقد روح همبستگی وانمود میسازی ، در جانب دیگر مشتی از فرو مایگان خریداری شده ات در زندگی افسانوی که نه از پدر شان به میراث برده اند و نه از اجداد شان در چتر حمایت مراجع استخباراتی شما و متحدین تان که یکجا با قوای نظامی تان فرار کردند بسر میبرند و شما هنوز هم در پی تقویت و پیش کشیدن شان در حیات سیاسی افغانستان هستید .

این تنها افغانستان نیست که زخمهای ضربات مدرن ترین سلاحهای تان را در دل دارد بلکه از جنگ عمومی دوم به بعد ۳۷ بار به دیگر کشور ها حمله کرده و با مردمان شان جنگیده اید ، جنایت کرده اید و تراژیدی افریده اید . یاد دارید که شما امریکایی ها ویتنامی های قهرمان را در زمان تجاوز تان دران کشور که بیش از دو ملیون کشته بجا گذاشتید بخاطر تعلق شان به نژاد زرد " سک های زرد " خطاب میکردید شماها تا چه حد بی وجدان و فاقد حد اقل اخلاق اجتماعی هستید ما از شما گله نمیکنیم که به افغانها چه خطاب میکنید بلکه از هویت خود دفاع میکنیم بگذار از دهان بی ادب هرچه بیرون شود به گریبان خودش فرو برود .

با اعمال خونین و جنگهای تجاوزکارانه تان تروریست تر از هر شبکه تروریستی هستید ، میکشید ، ویران میکنید ، می دزدید ، میبرید و فرار میکنید اما این همه اعمال تانرا با ملامت سازی دیگران و تحقیر به انها زیر پوشش تبلیغاتی در می اورید .

نفرت و ننگ‌بر شما جنگجویان و تجاوز کاران .