مواضع ما

از ما پرسیده اند : 

از ما پرسیده اند : آیا ایجاد جبهه ضد طالب عملی وممکن است؟


 قبل از پاسخ به پرسشهای فوق باید دید طالب کیست ٬  جبهه ضد طالب  چیست و اصلا واژه ضد طالب یعنی چه ؟

 طالب گروهیست که حاکم گردانیده شد و اکنون دیگرگروه نیست  ٬ گروه حاکم است . این وضیعیت  که اثر گزاری و اثر پذیری انرا گسترده تر مینماید  در عین حال پاسخ  به این سوال  که ایا میتوان باطالب همکاری کرد را نیز پیچیده تر میسازد.

پدیده ءطالب در ذات خود محصول تفکر بدوی در مورد انسان و جامعه است که با خواست زمان در تضاد قرار دارد اما با وجود ان واقعیت تلخ جامعه ماست که بر روی زمینه های مساعد مذهبی و با سوء استفاده از ان در جوکات برنامه های بلند مدت  استخبارات جهانخواره گان و اهداف بلند پروازانه همسایه گان طماع خلق گردیده و به عرصه سیاست پرتاب شد. در وصع موجود :

الف: طالب بدیلی برای تبادله ندارد لذا طرف معامله است نه وجهه المعامله. این مسله در تمام برنامه گذاریها اهمیت قابل ملاحظه دارد.

ب : میان پروژه سازان طالب  و انانیکه اشتهای بلعیدن این  " مایده " را دارند اختلاف در موجودیت وتداوم حاکمیت طالبانی وجود ندارد بلکه مبارزه بر سر جذب ان به شدت ادامه دارد . موقف چین  روسیه  ایالات متحده و گویا سازمان ملل گواه روشن این  حقیقت است.

ج: در عین حال این وضیعت که ثبات جعلی و موقت حاکمیت طالبی را نشان میدهد مانع بدیل سازی ( از درون و بیرون طالبان ) نیست دلایل زیادی برای وجود وفعالیت  این تمایل به وضوح مشاهده میگردد  این تغیرات اگر عملی هم گردند نمیتواند تغیر در ذات تفکر طالبی باشد بلکه مطابق منافع ستراتیژیک استخدام کننده برنده شکل خواهد گرفت  ونظام ناشی از تغیرات احتمالی همچنان حامی و ممثل استبداد که در لباس مقدس مذهبی پیچانیده شده باقی خواهد ماند.

 و اکنون در مورد جبهه ضد طالب :

 پ : در دنیای ما که متاسفانه در اکثر موارد سیاستها بازیچه دست استخبارات جهانخواره گان است به شمول  ایجاد جبهه ضد طالبان هر چیز میتواند اتفاق بیافتد بشرط انکه امکانات را در جهت برنامه های دراز مدت  انها کانالیزه نموده بتواند.هر چند که در ناتوانی برای کار مشترک در میان مدعیان جبهه ضد طالب شکی وجود ندارد و اما با توجه به شرط پیش گفته حزب وطن از محتمل بودن این خطر هشدار میدهد .

چرا هشدار ؟

تا جاییکه  اشتراک کننده گان بالقوه جبهه مذکور سخن گفته اند هدفی جز زمینه سازی برای تحقق برنامه های ویرانگر بیگانه گان در پیش رو ندارند.

خراسان طلبان بدون شرم و حیا اعلام میدارند که چرا با داعش همکار نباشند . ما هم خراسان میگویم انها ( داعش ) هم خراسان میگوید ٬  ما هم ضد طالب هستیم و داعش هم ضد طالب است ٬ ما هم تاجیک هستیم و اکثریت داعش هم تا جیک است ( این وصله ناجور به هیچ وجه ربطی به ملیت پیشرفته ووطندوست تاجیک ندارد ) .

محقق و دوستم نیز از اجبار همکاری با داعش سخن میگویند٬  برخی ها زیر نام جبهات نظامی عملا گروهای تروریستی خود را بمیدان عمل فرستاده اند . تجزیه طلبان نیز برای اعمال تروریستی  داعش به به و چهچه ی فراوان دارند  چنانچه ترور توریستهای خارجی بدست داعش را در بامیان که افغانان نیز یکجا با ایشان طعمه هیولای مرگ شدند همچون عمل وطنپرستانه  استقبال نمودند . طوریکه همه ما شاهد انیم اینجا یک دایره شیطانی مصروف فریب مردم است . در نتیجه  تشریک مساعی انحراف " چپ "با بنیاد گرایی "راست"  " مجاهد " امد قوماندان وزیر شد / ریس شد / وکیل شد / میلیونر شد/ در میان خود جنگیدند قریه ها کوچک و قبرستانها بزرگ گردیدند. قرعه فال بنام طالب زده شد تا ناکرده های باقیمانده را انجام دهد با یک خیز بلند چند قرن عقب جهید / بار دیگر مجاهد زیر سایه بی 52 به دوران رسید / نیکتایی پوشید و با تجربه بیشتر به چپاول پرداخت و دوباره طالب بر اسپ قدرت نشست و در هر میدان هر طور دلش میخواهد می تازد و اینک بقایای جهاد و/دموکراسی/ برای استعمال  "مادر کلان بمب ها "زمینه سازی میکند . می بینیم مردم ما در یک دایر شیطانی گیر مانده اند که در ان گاهی فاسد با افسد دفع میگردد گاهی افسد با  فاسد تعویض میشود واین داستان جبهه ضد طالب چه از لحاظ مضمون و چه از لحاظ نیروی عامل نمودار گردش  در همین دایره شیطانی است به گفته حضرت حافظ :

فریب جهان قصه روشن است  ـــــ   ببین تا چه زاید شب ابستن است.

موضع ما درین رابطه چیست ؟

آیا با طالب میتوان تشریک مساعی نمود؟

ضد طالب یعنی چه ؟

شعبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نشرات و اطلاعات حزب وطن.       04.07.2024